tisdag 29 november 2011

Trött

Är så himla trött just nu på att bara gå hemma och glo, jag vill ha ett jobb att gå till. Har sökt en praktikplats på friskhuset men har inte hört någonting så det är väl troligt att man inte fått det, känner man säg värdelös när man inte äns kan lyckas få en praktikplats? Aja det är väl bara att göra som jobbcoacherna säger, bara att kämpa på! Vilket är lättare sagt än gjort kan jag ju säga. Nu ska jag snart gå och hämta hem min ängel från dagis och sen får vi se vad som händer i eftermiddag. Ha det!

1 kommentar:

  1. Du ska inte känna dig värdelös, men förstår hur du känner dig. Jag har ju varit arbetslös i mer än ett halv år nu och fått nej på nej så! Men försöker intala mig själv att kämpa på så gör det du också :) för plötsligt händer det att man får ett jobb :)!
    <3

    SvaraRadera