tisdag 15 november 2011

Sjuk

Nu var det ett tag sen jag skrev här och det beror mest på att jag inte riktigt har haft tid eller ork att sitta farmför dtorn nu i några dagar. Lilla Eddie har vart lite sjuk, men som alltid när han är sjuk så har han bara feber och är jätteförkyld en dag och sen går det över. Så ha fick vara hemma från dagis i måndags och igår var han ledig ändå eftersom min man hade sin lediga dag.

I helgen så hade vi en lite kräftskiva hemma hos mina föräldrar, det var mycket trevligt och vi åt goda kräftor och drack lite gott =0)
Sen i söndag så var ju Eddie lite sjuk så vi åkte hem och bara hade det bra. Fikade lite farsdag-fika och tittade på Hitta Nemo som jag kpte åt Eddie.
Igår fick han även bilar filmen så nu har han lite att välja på här hemma och inte bara Dumbo Fant =0)
Var även ute i skogen en sväng igår och fikade och hade det mysigt, det är synd bara att det blir mörkt så fort.

Jag känner mig tyvärr inte helt hundra idag heller, tung i huvudet och ont och knas i magen så nu blir det att vila lite innan det är dags för min ängel att komma hem från dagis.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar