torsdag 17 november 2011

Trött!

Japp idag är jag väldigt trött. Morgonen började när min kära man gick upp kl. 5,00, sen när han hade åkt till jobbet så låg Eddie inne i sin säng och bökade mellan kl. 5.30 -6.30 ungefär. Sen när han äntligen somnat så kommer det några bygg-gubbar och börjar riva upp trottoaren precis utanför våran fönster, så då gick det ju inte så himla bra att sova, vilket var så himla typiskt att dem skulle hålla på just idag då eddie ändå bestämde sig för att sova till kl 8.00 sen.
Tycker nästan inte det dem borde få börja jobba utanför hyreshus och likande innan klockan 8.00 på morgonen, men men det är väl tyvärr inte jag som bestämmer det =)

Sen så skulle det vara ett företagsmöte på personalstrategerna idag, det var någon från IT-hantverkarna som skulle komma och prata. Det skulle börja 11.30. Tiden gick och där satt allihopa och väntade och det kom ingen. så vi 12.00 så fick vi gå hem då ingen kunde få tag på denna herre som sklle komma från Nyköping. det var heller ingen som visste vad som hänt så man får väl hoppas att det inte hänt något allvarligt på vägen iaf, men lite trött blir man ju på att dem där mötena aldrig blir av.

Nu ska jag snart hämta hem min älskling från dagis och sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar