tisdag 22 november 2011

Ny app

Japp nu har jag äntligen hittat en ny app som jag kan blogga ifrån. Satt igår och ville blogga från mobilen och lägga in bild också, men visste inte hur jag skulle göra. Men nu hittade jag blogger-appen så nu är det inga problem alls längre. Toppen bra! Idag så är min ängel hemma från dagis då vi ska till BVC vid 10.30 och kolla upp hans utslag han har i sina knäveck och på lårena. Hoppas verkligen han inte är allergisk mot något. Har ju redan testat honom för matallergi en gång men då visade det inget. Får se vad dem säger idag. Sen efter det blir det att ta sig ut i skogen för att plocka mossa till adventsstaken. Tror jag skulle få med mig min mot och far ut i skogen också. Nej nu ska jag äta frukost med min undebara son :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar