söndag 6 november 2011

Äntligen!

Ja äntliigen har jag lite tid framför datorn. Just nu är jag och Eddie ute hos mamma och pappa i forssjö, min moster från Norrköping är här och blir fin i håret så då passade vi på att hälsa på lite. Mannen min jobbar även idag så då ville vi inte bara sitta hemma och glo. Nu är Eddie ute med morfar och krattar löv, eller morfar krattar upp i en hög och Eddie krattar bort dem och hoppar i högen =0)

Förra helgen var vi i Oskarshamn och hälsade på min andra familj, det var verkligen en helt underbar helg och man ville aldrig att den skulle ta slut. Men jag saknade min älskade ängel som var hemma med sin farmor men det hade gott bra förutom en lite spyolycka i bilen.
Men vi hade en jättekul kväll och jag hoppas verkligen att vi gör om det snart antingen där igen eller här hemma hos oss. Men gud vad man märker hur mycket man saknar dem där borta, önskar verkligen att vi bodde närmare varandra.

Nu ska jag umgås lite med familj, Drar in ett nytt inlägg imorgon.

Ha det!

1 kommentar: