fredag 21 oktober 2011

Skönt!

Har nästan nyss kommit hem från vad som sak bli min dagliga promenad efter att jag lämnat Eddie på dagis. Det var riktigt skönt att bara gå för sig själv och lyssna på lugn musik och bara vara. Hinna tänka lite, vilket jag känner att jag just nu behöver, det är mycket som händer runt omkring en just nu och det är inte alltid så lätt att veta hur man ska hantera saker och ting.
Just nu kan jag känna lite att jag saknar att han vänner, vilket jag inte har så värst många av tyvärr. Vilket reulterar i att man kan känna sig ganska ensam emellan åt.
Sen kanske jag får skylla mig själv lite att jag inte har så många vänner. Erkänner att jag kan vara ganska dålig på att höra av mig och så. Sen har man ju även tappat kontakten med sina gamla klasskompisar, men det blir nog så när man bor i olika städer.
Aja nog synd om mig, får väl försöka skaffa mig vänner även om det är något jag har ganska svårt för, är inte riktigt den som tar kontakt med andra.

Nu ska jag fixa lite papper som ska in till jobbcoachen och sen blir det lite slapp i sängen innan Eddie ska hem från dagis.

Ha det!

 Från min morgonpromenad =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar