tisdag 25 oktober 2011

Effektiv

Japp idag känner jag att jag har vart effektiv, först en skön promenad sen hem och städa hela lägenheten och efter det duscha och ändå ha tid över innan det är dags att hämta hem ängeln.
Man tycker att det låter lite med 3 timmar som Eddie är på dagis men man hinner med väldigt mycket på den tiden.
Ska se om jag hinner ringa och söka jobb någonstans också. Har lite tappat motivationen att söka jobb när det inte finns eller man bara får nej hela tiden. Men när man går hos dem här personal strategerna så måste man lämna in en jobbsökardagbok varje vecka och redovisa vad man sökt för jobb. Och man måste söka flera jobb i veckan för att få den ersättning man ska ha. Man går hos dem i max 6 månader och man ska söka massa jobb varje vecka. Vart ska man hitta alla jobba att söka? Aja det är bara att söka till allt som finns. Om det är någon som vet ställen som slker personal säg gärna till =0)

Idag så ska jag och Eddie ner på stan en sväng och inhandla lite kläder till honom, han måste bland annat han nya byxor, långkalsoner, vantar och tjockare strumpor. Det får nog bli en titt på Kappahl och Åhlens, jag tycker inte att HM har så mycket till pojkar.

Nej nu ska jag hitta motivationen att söka lite jobb =0)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar