måndag 24 oktober 2011

Ny vecka

I går så hände det inte så hemskt mycket, vi var och handlade lite och sen efter Eddies middagslur så tog han och jag en liten promenad upp till affären igen och handlade lite fika. Eddie var helt galen igår kväll, sprang runt runt här hemma och skrek, pring mamma, pring pappa =0) Till slut var vi så slutkörda jag och mannen så vi var tvungna att vila oss men Eddie fortsatte ett tag till. Önskar verkligen att en annan hade hans energi =)

Idag var jag duktig och gick min promenad igen efter lämning på dagis. det var inte lika fint väder idag som i fredags men det var ändå väldigt skönt.
Har inte riktigt någon anning om vad jag och min ängel ska hitta på idag, får se hur länge Eddie sover middag om han inte sover för länge kanske vi hinner en sväng till öppna förskolan.
Skulle verkligen behöva städa också men jag tror nog att det får vänta till imorgon, känner mig helt slut efter min promenad då jag har en förkyldning i kroppen.

Måste ner på stan någon dag i veckan också och lämna in mina skor för omklackning, vill ha dem på lördag när vi ska ut och parta lite i Oskarshamn. Det ska bli så kul, längtar verklligen =0)

Nej nu får det nog bli duschen innan lite slapp och hämtninga av Eddie.

Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar