torsdag 20 oktober 2011

Grattis!

Ja grattis till Eddies farmor som fyller år idag! Imorgon blir det som sagt att gå till henne på lite kalas. Var ju ner på stan idag med Eddie och syster Jenny. Köpte födelsedagspresenter till svärmor, hade även tänkt köpa ett par tjockare strumpor till Eddie men det glömde jag helt bort och kom på det när vi redan var hemma igen. Så det får bli en tur på stan en annan dag. Skulle även ha kollat efter ett usb-minne men det glömdes också bort.

Ikväll är mannen min på domarmöte men kommer hem om en stund vilket gillas mycket =0)
Eddie ligger nu och sover skönt och jag sitter och har inte så värst mycket att göra, vilket är ganska skönt.
Var på möte idag hos personal strategera, ska dit varje torsdag klockan 11. Gud va jag kände att det var onödigt att gå dit, vi var där typ 20 minuter och jobbcoachen frågade hur det gick att söka jobb? Så det kändes mindre kul att behöv sitta där varje torsdag men man måste ju vara närvarande om man vill ha någon ersättning.
Men nu hoppas jag självklart på att jag inom en mycket snar framtid kommer ha ett jobb.
Man vill ju kanske en dag kunna ge lilla Eddie ett syskon men som det ser ut idag känns det inte så läggligt. Blir lite tajt med bara en lön. Men men det får bli en senare fråga när jag har ett fast jobb.

Nu ska jag nog lägga mig och mysa ner mig i sängen och kolla lite på tv innan mannen kommer hem.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar