onsdag 26 oktober 2011

Grattis!

Grattis till min älskade man som fyller år idag <3
Ja idag har vi firat mannen som fyller 25 idag. Jag hade köpt en upplevelse från liveit.se, det var en exclusiv wiskhyprovning för två. Han vart jätteglad för presenten men kunde inte riktigt säga någon han vill ta med sig för helst av allt ville han åka med mig. Men eftersom jag inte dricker wiskhy så ska vi byta till en annan upplevelse som vi båda tycker om. Så det kommer bli hur bra som helst, ska kolla ikväll vad vi ska byta till.

Imorgon är det dags för ännu ett av dessa helt onödiga mötena med jobbchoachen, sen efter det ska jag ner på stan med systra mi och kolla om jag hittar något snyggt att ha på mig i helgen, har ju lite pengar kvar på mitt presentkort på H&M som jag fick av mannen när jag fyllde =0)

Idag tog jag bort bygeln på Eddies tripp trappstol och äntligen så kunde han sitta på den utan att ramla av =0) för det har han gjort alla andra gångerna jag testat att ta bort den =)
Sen har vi också vart och köpt ett nytt köksbord, vilket var väldigt behövligt då det vi har nu håller på att rasa ihop både bord och stolar.
Men tyvärr fanns det inte inne på lagar så vi får vänta en stund på det, men men den som väntar på något gott =0)

Nu ska jag lägga mig i sängen för att slappa.

Ha det!


 Eddie visar upp en av sina bästa sidor =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar