onsdag 19 oktober 2011

Onsdagsmys :0)

Det vart ingen tur på stan för mig och Eddie idag. Vi stannade inne och hade det mysigt och tittade på Bamsen :). Vi ska ner en tur på stan imorgon istället och då får vi sällskap av min älskade syster. Vi måste köpa födelsedagspresenter till eddies farmor som fyller år imorgon. Vi ska till henne på fredag, ska bli bjudna på mat :p. Ikväll blir det lite mys med fotboll och chips och dipp :) vilket egentligen inte är helt okej eftersom det är mitt i veckan, har sagt att jag ska sluta äta massa skit i veckorna som ni kan se går det inte så värst bra. Känner att jag inte riktigt har motivation till att varken bättre mig med att äta skräp i veckorna eller att börja träna. Så om det är någon som har bra tips på hur man kan hitta motivationen så säg gärna till :0). Nej men nu ska jag ta och mysa med min underbara man. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar