onsdag 19 oktober 2011

Nytt

Ja nu känner jag att jag vill prova på att börja blogga igen. Så jag testar men ny blogg och med nya erfarenteheter =0)

Just nu sitter jag och söker jobb och jag kan väl säga att det går lite sådär.
Tycker inte riktigt om det här med att man måste gå hos en jobbcoach och gå på obligatoriska möten varje vecka så det strular sig en massa med dagis. Sen har dem börjat med att man måste skicka in en sökajobbdagbok varje fredag också. Det vore skillnad om man märkte att det var till ens fördel att gå hos en coach men jag har inte märkt att jag får mer hjälp eller mera jobberbjudanden en vad man får när man söker och fixar allt på egen hand.
Aja men det är bara att gå hos dem och hoppas på att men får ett jobb så fort som möjligt så man slipper allt det här.

Igår var jag och mannen min och även Eddie såklart =) i Örebro en sväng. Vi var på jakt efter en ny dator, och vi hittade en och köpte även en skrivare med kopiator och scanner i.

Nu ska jag forsätta att söka lite jobb innan det är dags att hämta min skrutt på dagis och sen efter hans sovstund blir det en tur på stan.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Går också hos dåndär varje veckan, ska dit idag, skit jobbigt !

    SvaraRadera