lördag 22 oktober 2011

Badhuset

Idag på morgonen var jag och min undebara lilla familj i badhuset. En period var vi där varje lördag, och Eddie älskar verkligen att bada men sen när sommaren kom så har vi ju inte vart i badhuset på ett bra tag vilket tyvärr har resulterat i att Eddie har blivit lite rädd för att vara inne i den "stora" barnbassängen där han inte når botten. Förut var han som en galning där inne med. Men ute i den minsta bassängen var han lika galen som vanligt :0) men vi ska åka till badhuset minst en gång i veckan nu då det kommer nog blir full fart på lillen igen :0). Sen har vi vart ute hos mamma och pappa och byte däck på bilen och fick god mat och efterrätt och jag och pappa tog oss varsit glas vin :0) en mycket trevlig eftermiddag/kväll. Nu ska jag titta lite på tv med mannen min innan det är dags att få sin skönhetssömn, och den behövs verkligen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar