fredag 2 december 2011

Praktik

Nu kanska jag kommer att få praktik på Friskhuset iaf. Dem hade först gått vidare med två killar men det funkade tydligen inte så nu ska jag dit nästa torsdag och prata med dem. Får se hur det går då, men det är ju inte dirket så att det är livsavgörande då man inte får betalt för han vara där , men det kan vara kul att få komma ut och göra något. Sen tänker ju jag på att man troligtvis kommer få använda gymmet lite, vilket skulle vara skit bra då jag länge har velat skaffa mig ett gymkort, men som det ser ut nu så är det ingen utgift jag kan lägga pengar på varje månad.

Sen måste jag säga att jag har världens bästa mamma så var så snäll mot mig idag.
Min syster har ett presentkort på makeup store, då man får en sminkning och produkter för det priset man har på presentkortet. Så då bestämde vi oss för att hon och jag (kanske mannen) ska gå ut den 17 dec, så då bokade hon tid för sminkning då. Nu har då min kära mamma vart så snäll att hon har bokat en tid till mig med för sminkning den dagen, och får då även lite produkter.
Det ska bli jättekul att bli sminkad så och även få lite bra smink då jag inte har så mycket och det jag har är mest köpt på HM =0)
Så tack så jättemycket älskade mamma <3

Nu ska jag mysa med min underbara son innan mannen kommer och vi ska gå och köpa pizza och lite annat smått och gott inför kvällen =0)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar