fredag 30 december 2011

Hjälp

Ja jag skulle ju lägga in bilder från våran jul men jag behöver lite hjälp från min man att lägga in bilderna i datorn. Vi köpte ju en ny för ett tag sen och det ser inte likadant ut när man ska lägga in bilderna så det får mannen min ta och hjälpa mig med i helgen. Då är det nyårsafton imorgon då, vi ska bara vara hemma och fria in det nya året bara jag, Tobias och Eddie. Det ska bli riktigt mysigt att bara vara vi. Ska äta god plankstek och bara ha det mysigt. :0). Nu ska jag vara duktigt och ta tag i städningen här hemma och sen efter lunch och sovstund blir det att gå upp till Inter sport och team sportia och leta efter nya badbyxor till Eddie. Hoppas vi hittar några bra för han var inte nöjd med dem jag köpte till honom för ett tag sen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar