onsdag 7 december 2011

Hmm

Känner att det är ett tag sen jag skrev här och det har mest vart på grund av att jag inte har känt mig helt på topp ett tag nu. Det är så mycket som händer just nu och jag känner mig så stressad hela tiden och får hjärtklappning och panikångest ganska ofta. Mest beror det på att jag inte har något jobb och efter mars nästa år så kommer jag inte få några pengar alls. Då vet jag inte riktigt vad jag gör. Jag får ingen A-kassa eftersom jag inte har jobbat något och ingen hjälp från socialen kan man få heller för att jag ät gift. Så då får man väl skilja sig och flytta isär. Det är ju absolut ingenting som jag vill eftersom jag älskar min man. Bara att hoppas på att man kan hitta ett jobb innan dess. Nej nu ska jag vila en stund innan min älskling kommer hem. Ha det!

2 kommentarer:

  1. Men tjänar Tobbe så bra så ni inte får hjälp på Soc som familj?
    Marie

    SvaraRadera
  2. Ja han tjänar ganska bra och han blir ju försörjningsskyldig eftersom vi är gifta. Det räcker ju med att man är sambos så är ju den med inkomst försörjningskyldig. Bara hoppas på att jag får ett jobb innan dess. /Sara

    SvaraRadera