måndag 5 december 2011

Ramlat

Eddie har vart på dagis nu på förmiddagen och när jag hämtade honom sa dem att han hade blivit omkull sprungen av ett annat barn. Eddie hade slagit i bakhuvudet och dem tyckte att han verkade vingla till lite direkt efter det hade hänt. Men nu verkar han vara pigg och glad igen, men jag ska hålla kolla på honom extra mycket idag så att det inte vart någon liten hjärnskakning. Men det tror jag inte, nu vilar han och han har ätit och verkar må bra. Igår var vi hos mina föräldrar på eftermiddagen/kvällen. Min moster från oskarshamn är här och hälsar på några dagar så vi var där och åt lite mat och fikade, så vart även mannen och sonen klippta av syster. Vi ska ut till forssjö imorgon igen och då är det min tur att bli fin i håret. Nu väntar jag på att syster ska komma hit en sväng och kolla på något tv-program. Ha det! :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar